op zoek naar nieuw kraakpandje?

Marc Leutscher (marcleutscherNotApllicable)
Wed, 03 Nov 1999 20:58:59 +0100

Phoenix had het geloof ik over *nieuwbouw*projecten van G Bakker Maar als je dan toch via makelaars op zoek bent naar een (nieuw) riant gelegen kraakpandje Base NL is een ideale plaats om je (nieuwe) kraakpandje te zoeken. Bijvoorbeeld op: http://www.koopwoning.net/ enkel nog plaatsnaam invullen en klik op zoek-button om uw nieuwe kraakbestemming te vinden (mmh, arnhem levert niets op, maar da's ook niet riant.) de volgende is volgens mij dezelfde database: http://www.base.nl/company/makelaar/garantie/zoek.html en ga zomaar door... zie de hoofddir De makelaarsindex: http://www.inform.nl/makelaar/index.htm groetjes van marc leutscher ******************************krakenmail************************************* Voor afmelden/ to unsubscribe: mail to <majordomoNotApllicable> met de tekst/ with text: unsubscribe kraken Oude berichten op/ old mailmessages at: <HttpNoTaPplicable?/ascii/kraken/index.html> volgens de waarnemend admin in komkommertijd: "da klopt niet meer, dat wordt binnenkort <http://squat.net/ascii> of ergens in die omgeving"