Kraken-post: re:anti-kraak

re:anti-kraak

From: ivo@wagenstraat.squat.net
Date: 05 Apr 2002 00:37 uur

Nou, ik ben vooral benieuwd naar de resultaten van die actie in Rotterdam.
Wat was dan de reactie van de anti-krakers, hoeveel zijn er mee opgehouden,
zijn gaan kraken of huren? (voor zover ik weet is er niet echt sprake van
kwantitatieve woningnood in Rotterdam...)Heeft de actie enig nut gehad?

ivo

Hallo mensen,

Wij, Collectief Ongeleid, zijn van plan om aan de slag te gaan met antikraak,
kraakwacht in Leiden.
We willen hun er op wijzen hoe anti-sociaal ze bezig zijn en wat de gevolgen
zijn van onnodige leegstand
en fenomenen als antikraak in de sociale structuren van een stad.
Dit willen we in eerste instantie doen in de vorm van een 'huisaanhuis'
brief.Nou weten we dat er een x
aantal jaar geleden in Rotterdam zo'n zelfde soort idee is uitgevoerd en dat
enkele tientallen
kraakwachtpanden een brief op hun deurmat vonden.
Heeft iemens zo'n soort brief liggen, ideeen hieromtrent... Graag deze
kant op!
Alvast dank.

Collectief Ongeleid