bericht van sikes@squat.net

Re: [kraken] alarm maarten janszoons kosterstraat ???

Auteur: Sikes <sikes@squat.net>
Datum: 14 aug 2006 20:55 uur

HAI

Iemand heeft rond die tijd de ingangsnummer van het centrum gebeld, en dan
met een onduidelijk verhaal in slecht engels, waarbij niet eens de naam
van de straat duidelijk werd. Na het zeggen vcan de mensen daar hadden zij
tenminste een half uur nodig om duidelijk te krijgen om welke straat het
eigenlijk ging.

In het gevolg zijn wij in oost gebeld en daar heen gegaan. Toen Ik
arriveerde was de eigenaar binnen, geen bewoners of smeris te bekennen. De
eigenaar vertelde dat de bewoners al 'vertrokken waren' (en een helehoop
geblaat over dat dit geen goede actie was geweest omdat het pand gesloopt
en herbouwd zal worden binnen een paar weken)

Toch blijkt teminste een iemand wat eerder meerdere smerisautos daar voor
de deurt geien te hebben (wie of wanneer tot nu aan onduidelijk)

uiteindelijk arriveerden nog een paar andere mensen op het alarm en ook de
smeris kwam nog eens terug. Omdat daar dezelfde smeris bij was , die
gisteren laagstand had geconstateerd, vroegen wij wat er dan gebeurd was.
Deze man met uniform en varkenskop wilde meteen 'ausweisen' zien (wat er
uiteraard niet van kwam) en vertelde verder niets. Wel heeft hij heel hard
geprobeerd 'gezag uit te stralen'.

graag meer info...

kizziz
IAH