bericht van ouwesiem@squat.net

[kraken] [Fwd: Re: [kraken] alarm maarten janszoons kosterstraat ???]

Auteur: <ouwesiem@squat.net>
Datum: 15 aug 2006 17:35 uur

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Re: [kraken] alarm maarten janszoons kosterstraat ???
From: ouwesiem@squat.net
Date: Tue, August 15, 2006 5:31 pm
To: koert@squat.net

> Hoi,
> Ik kreeg een voicemail van de jongens van de MJZKstraat dat ze een alarm
> hadden. op de voicemail was te horen dat ze rond 17.00 uur gebeld hebben.
> Ik heb nogsteeds niet de mogelijkheid om er eventjes langs te gaan.
> Maar ik, en waarschijnlijk ook anderen, wil wel graag weten wat er precies
> gebeurt is...
> Weet iemand dit? post het eventjes snel asjebliefd.
>
> mazzel

> [14 Aug 19:00u]: 265 abonnees + 388 niet-abonnees

Beste mensen.

Volgens mijn grijze brein stond dit adres in Amsterdam al een aantal jaren
leeg, omdat een paar jaar geleden ook al iemand met dat adres kwam. Deze
persoon heeft het toen niet gedaan, omdat ie al een andere woongelegenheid
gevonden had.
Jammer is het dat dit pand voor de volgende keer te kraken compleet verknald
is door mensen, die niet een hun eigen adres wisten, waar ze woonden en
tevens niet wisten te vermelden wat er precies loos was.
Het is ook wel een moeilijke naam om door te geven: Maarten Laurusjansz.
Kosterstraat!!!
Mijn broek zakt in ieder geval af van dit hele gebeuren.

groetjes ouwe siem