bericht van phoenix@dvxs.nl

RE: [kraken] Re: Ik ben het zat!!!!

Auteur: Phoenix <phoenix@dvxs.nl>
Datum: 03 okt 2006 21:56 uur

Op di, 03-10-2006 te 19:44 +0200, schreef GJ:

> Het bericht van Eric Toorenburg [erictoorenburg@hotmail.com] op deze lijst
> om 17.51 lijkt sterk op een vervalsing, het werd drie (3) minuten na het
> eerste mailtje over Van Toorenburg al op deze lijst gepost. Dat is ietsje te
> snel.

Het bericht met het verhaal over deze persoon was zondag ingestuurd aan
de lijst door een niet-abonnee. Vandaag pas beoordeeld als geen reclame
en relevant voor de lijst. Gemodereerde mailtjes kunnen nou eenmaal tijd
kosten. Alleen abonnees sturen zonder moderatie en direct in.

Het "scheld"-mailtje kwam vandaag in de moderatie-queue. En is min of
meer direct gemodereerd als geen reclame en "relevant" voor de lijst.
Daarom kwamen ze vlak achter elkaar binnen.

Het is onmogelijk dat het scheldmailtje reageert op het eerste mailtje,
want die was nog niet gepubliceerd aan de lijst.

Uiteraard is het altijd mogelijk dat mensen zich voor doen als anderen.
Als moderator hoef ik dat niet te beoordelen.

Excuses dat door de moderatie de indruk wordt gewekt dat de mailtjes
direct achter elkaar ingezonden zijn.

grts,
phoenix