Kraken-post: Re: Fwd: [WEBNL] ME game

Re: Fwd: [WEBNL] ME game

From: J. (crass@dds.nl)
Date: 05 december 2000 19:03 uur

ik heb nog wel een mooie foto van een stel krakers vermomd als MErs i.k.v.
bam op de dam
intresse???

J.
Skins 'n' Punks (united) Against Racism

-Anger, Hate, Aggro, Rage-

http://welcome.to/skanarchy
or
http://huizen.dds.nl/~crass (banner free)

Violence on bikes: join BikeWars.
hardcore distruction derby in amsterdam:

http://huizen.dds.nl/~bikewars
http://come.to/bikewars

Terra-ist action all over the land, to stop the lunacy the rich they have
planned.