Kraken-post: Re: Executiegeschil.....Re: Huidenstraattruc is een ouwe koe

Re: Executiegeschil.....Re: Huidenstraattruc is een ouwe koe

From: Vrije Keyser (keyser@xs4all.nl)
Date: 07 december 2000 22:41 uur

>in tegenstelling tot rondgaande geruchten bevindt
>zich het huiselijk geluk bij ons daar en niet achter de televisie

>Maar wat doe je als je van niets weet en aan de keukentafel zit (of achter
>je computer) en de deurwaarder komt ontruimen (en wat politie meebrengt)?

In het geval van de Kinkerstraat lijkt me dat de hele woongroep
schouder aan schouder bij het raam gaat staan en alle tv's en
computers, inclusief kabelmodem, goed gemikt op de hoofden van de
ambtenarij werpt....... Moet genoeg zijn om er meer dan een uur over
te doen om op alarm te komen.

Het Spok-archief erachteraan? En de bundel one-liners van H?

x,