Kraken-post: re:beerenburg in de vrankrijk!!!

re:beerenburg in de vrankrijk!!!

From: wolfling (wolfy@xs4all.nl)
Date: 13 December 2000 21:29 uur

kom eens naar de kantine met die weduwe van je
misschien moeten wij samen de aloude strijd tussen
friesland en west-friesland eens beslechten onder
het genot van twee flessen beerenburg.
of zullen we het toch op perensap houden?

ik heb me gisteren overigens laten vertellen dat de
burgemeester van BUDELS wél welkom is in Vrankrijk.

ik vind alles best. zolang ik nog de keus heb
tussen bronwater, biosap of een flesje us heit
hoor je mij er niet over klagen.

overigens is de beerenburg van sybrandY.

is er nou eigenlijk al es een keer een tosti ijzer in
de vrankrijk?