Kraken-post: Kraak in Zaandam

Kraak in Zaandam

From: Harry (harry@squat.net)
Date: 14 December 2000 17:37 uur

Uit het [squat!net] postbusje:

Een goededag

Hierbij wou ik even mededelen dat op zondag 10 december de 2 bovenverdiepingen
van de Bristol in Zaandam gekraakt zijn. Er staan artikelen van in het
NoordHollands dagblad op maandag 11 december en dinsdag 12 december. ik
beschik hierover, maar heb helaas geen scanner...
Het is precies om 9.15 gekraakt en om 12:30 kregen we te horen dat het
officieel gekraakt is verklaard. het is zo'n beetje het grootste gebouw in het
centrum van Zaandam... Het is echt heeel groot... dat wou ik even kwijt...
misschien dat ik ze in kan scannen eerdaags, dan horen jullie het van me..