Kraken-post: arrestanten Tolstraat

arrestanten Tolstraat

From: binnenpr@dds.nl
Date: 19 December 2000 19:00 uur

Er zijn in ieder geval twee arrestanten gelokaliseerd met een NN-
nummer, waarvan een contact heeft gehad met de advocate. Toevallig
draaiden vandaag twee sympatieke advocaten vreemdelingenpiket, met
een daarvan gesproken, de ander was vandaag niet meer bereikbaar
en komt morgenochtend. NN 2 is overgebracht naar het HB in Haarlem.
Vader van een kind, om totaal onduidelijke redenen opgepakt.

Alles wat ik er nu nog over schrijf is natuurlijk gepolitiseer
achteraf. Een voorzichtige of dringende oproep om te gaan zwaaien in
Haarlem zal ik ook maar achterwege laten - u mag het allemaal zelf
weten. Zoek het maar uit!
Een goedenavond verder,