Kraken-post: Aanbieding Ravage

Aanbieding Ravage

From: Actieblad Ravage (ravage@antenna.nl)
Date: 23 December 2000 19:05 uur

Beste mensen,

Wie zich nu via email als jaarabonnee van Actieblad Ravage
aanmeldt, krijgt 20 gulden korting plus de special "Drugsvrijheid of
Vrijheid van Drugs" toegezonden. Deze aanbieding geldt tot en met
31 december van dit jaar.

Een aantal van de onderwerpen die binnenkort in Ravage aan bod
zullen komen (niet op de website):
- Actieoverzicht 2000
- Neemt de belangstelling van de media voor acties af? Reacties
van diverse journalisten van landelijke dagbladen.
- De wereld van de illegalen: het aantal geillegaliseerde mensen in
dit land groeit gestaag. Over oorzaken en gevolgen.
- Een Vlaamse ALF-verdachte slaat door in de bajes: een
schrikbeeld voor elke actievoerder.
- De toekomst van Vrankrijk.
- Taartfeest in Holland de creme de la creme van de internationale
taartersbeweging kwam onlangs bijeen in een Amsterdams
kraakpand.

Neem nu een voordelig abonnement: f 60 voor 17 nummers. We
hebben je als nieuwe abonnee hard nodig.

Ja, ik profiteer mee. Doe mij maar zo'n voordeel-abo:
ravage@antenna.nl

p.s. Dit is geen reclame-boodschap. Ravage ondersteunt middels
haar berichtgeving de (radicaal) linkse autonome strijd. Het
abonnementsgeld wordt volledig besteed aan de productie van het
driewekelijkse blad. De medewerkers van het blad worden betaald
door de overheid in de vorm van een uitkering.
Ravage, actieblad
Van Ostadestraat 233n
1073 TN Amsterdam
telefoon 020-6761773