Kraken-post: Re: het is koud op straat

Re: het is koud op straat

From: Hanz Wave (hanzwave@dds.nl)
Date: 25 December 2000 19:09 uur

KRAKE IN
AMSTERDAM??? na
na lezen bericht uit utreg lijkt het mij zeker de hoogste
tijd kracht te bundelen tegen deze nieuwe golf van reactionair
optreden door het gezag, met en zonder uniform.
in amsterdam zijn de laatste week (en al sinds de zomer)
alle wetten en afspraken geschonden in de ontruimingen door
de colonne die een paar keer per jaar een rondje door de
amsterdamse kraakscene maakt.
ook knokploegen , vaak van de aannemer, hebben in geen 20
jaar zo ongestoord hun vuile werk kunnen doen..
jo deze ascii gaat dicht, dus tot later.
nog dit: ik wil een juridies/politico-werkgroep die zich
hiermee gaat bezighouden. c u ltr.