Kraken-post: Re: oneigenlijke gronden

Re: oneigenlijke gronden

From: Sikes (sikes@squat.net)
Date: 29 December 2000 15:19 uur

HAI

mogelijk maar ondertussen zou ik wel schreuwen 'vrijlaten' als ik zijn
advocaat was. Mischien help een telefoontje van dere arrestantengroep ?

de punt met de 'heavy criminelen' is dat zij namelijk zulke niet zijn:
zij kunnen juist niet voor wapen of drugsbezit gedaagvaard worden omdat er
blijkbar niet voldoende bewijz is...

Toch wil ons inquisitie (OM) en smeris laten geloven dat het hier om
illegale criminele gaat.

dus net zo als patijn zij:

illegal=criminel

doet aan oostenrijks extrem rechts denken

kizziz

IAH