Re: Langst gekraakte pand in nl in Ruigoord?Re: Brullend Breekijzer gefeliciteerd

From: springstof (springstof@antenna.nl)
Date: 01/01/94

On Sat, 01 Jan 2000, you wrote:

> Ruigoord, zowat een heel dorp al langer gekraakt (naar ik meen vanaf 1975).
> Als dat van de kaart verdwenen is, kunnen we wel weer gaan bakkeleien wie
> dan echt de oudste is.

bakkelei bakkelei...
grappig genoeg is dit twee weken geleden in de uterechtse wekelijkse bombrief
verschenen.

-----------
het oudst gekraakte pand van deze planeet is een paar maanden terug opgegeven.
het gaat om een utrechts pand aan de utrechtseweg, naast gelegaliseerde villa
"sandwijck". het pand werd in 1953 gekraakt (!) en de status is altijd vaag
geweest. er werden enkele tientjes betaald aan de barones (op sandwijck) en
toen deze wegging werd het weer vaag. men dacht gebruikers/huurcontract te
hebben, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn... nu wordt het verbouwd en
gaat er een architect in wonen.

tja na de knieval voor het kapitalisme:) van HBosch is nu BB echt kraakantiek,
alleen hebben we bij die viering van de acu-feesten voor een illusie gedronken:)
zinloos bezopen geweest, mmm...