[TNoH] Kort geding datum bekend

From: Amro Bank (amro@tuig.net)
Date: 01/04/00

Hoi,

Het is eindelijk zover: De advokaat van Sos Dierendorp (dhr. Ausma)
belde. Op 27 januari 2000 (14.00 uur) dient het kort geding. De
dagvaarding hebben we nog niet binnen maar die zal ongetwijfeld snel
volgen. Dit word dan de zoveelste rechtzaak tegen een kraakpand in
deze regio. Duim voor ons, wij duimen voor jullie :)
Onderstaand bericht stond in het Utrechts Nieuwsblad van vandaag.

> [...]
>aangericht. Uit de gebouwen zijn 'grote hoeveelheden hout gehaald'. Van Loveren hoopt
>politie en justitie over te halen de krakers op korte termijn te verwijderen van het terrein.
>
>De krakers, die nu ruim een jaar met zijn twintigen op het terrein in Austerlitz zitten, hebben
>een heel ander verhaal. Volgens woordvoerder Amro komt het bestuur van SOS Dierendorp
>de afspraken niet na. Zo zouden de bestuursleden twee weken geleden niet zijn komen
>opdagen om te praten over de patstelling. De meeste contacten tussen beide partijen verlopen

<terzijde>
Hier word ik dus fout geciteerd, zoals je had kunnen lezen in het 1 na
laatste bericht over TNoH. De luitjes van SosDd kwamen niet opdagen
voor een zgn. inspectie van het terrein.
</terzijde>

Groetjes Amro

--
Killsigg The Hysterian says:
Don't cry because it's over, smile because it happened.