Bugje archief gecorri-dingest

From: Kraken-owner (kraken@dvxs.nl)
Date: 01/04/00

Bugje in archief van deze mailinglijst weggehaald.

Vanavond de y2k-bug in het archiveringsprogramma van deze mailinglijst
gecorrigeerd.

Het archief op de website gaf aan 1970 en is nu hersteld door de nieuwe
versie van hypermail te installeren. De vorige versie werkte inderdaad met
twee cijfers. Had ik kunnen weten als ik *al* mijn mail lees...
Met de nieuwe versie krijgt het gelijk een nieuw uiterlijk (zie verschil
1999 archieven en januari 2000).

Dat het ene springstof-mailtje 1994 aangeeft ligt aan het mailprog dat
daarvoor gebruikt is (KMail)
of aan de gebruikte computer waarmee het mailtje verstuurd is.

Ik stel het op prijs als er opbouwende opmerkingen zijn op de
krakenmail-archiefsite;
persoonlijk geef ik de voorkeur aan een zakelijke, snel in je browser
verschijnende weergave, maar hier en daar kan het best wel wat aangepast
worden. Dus ideeen (wild en niet-wild) sturen door op dit bericht een
reply-to te doen. Tot nu toe maak ik mer er van af als een
dreetje-van-beleyden.

Het archief is te vinden op http://www.dvxs.nl/~skwot