Scriptie over kraken

From: Stefan Ferdinandus (s_ferdinandus@hotmail.com)
Date: 01/08/00

Hallo iedereen,

Ik ben weer terug en ik wil jullie alsnog bedanken voor alle reacties van de
vorige keer. Ik ben nu opzoek naar de persoon die mij het eerste hoofdstuk
mailde van Voet tussen de deur. Ik heb het nu uitvoerig doorgenomen en ik
denk dat het wel mijn halve scriptie kan vullen. Ik ben nu eigenlijk wel
geinteresseerd in de overige hoofdstukken. Zou het mogelijk zijn dat je die
naar me kan mailen. Dankje,

Stefan Ferdinandus

P.S. Als iemand anders nog informatie voor mij weet voor m'n scriptie, je
bent altijd welkom !!!