Fwd: aanplak-biljet demonstratie keerpunt kalenderpanden

From: keyser (keyser@xs4all.nl)
Date: 01/14/00

----- Doorgestuurd bericht van Jerry Alberga <jalberga@xs4all.nl> -----
Date: Fri, 14 Jan 2000 13:28:19 +0100
From: Jerry Alberga <jalberga@xs4all.nl>
Subject: aanplak-biljet demonstratie keerpunt kalenderpanden
To: keyser@xs4all.nl

Beste heer,mevrouw,

Hier een beleefd verzoek:

Wilt u zo vriendelijk zijn in het vervolg geen aanplakbiljetten te =
plakken aan priv=E9 eigendommen van mensen?
Ik heb net met enige moeite =E9=E9n van uw roze posters aan de =
buitenkant van mijn huis verwijderd :"Demonstratie- keerpunt =
kalenderpanden"!

Verder wens ik u veel succes met uw aktie.

Met vriendelijke groet,

Jerry Alberga
Korte Koningsstraat 3
Amsterdam