Re: Adreswijziging

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 01/21/00

Jij wroot:

> Mijn e-mail adres verandert in:
> <mailto:lenoble@studenten.net>lenoble@studenten.net

STUDENTEN.NET ??????????????????????????

Ik vroeg me af wat dat nou weer was en keek dus op www.studenten.net....

weer zo'n site die begint met de vraag of ik plugins wil starten...
een reclame banner verschijnt:
"zakken vullen" "JIJ verdient beter"

TABS verschijnen (de eerste gaat over carriere)
Een schreeuwige foto van een meid met kort rood door de kapper verwarde
haarstyling en een rode brilmontuur (redelijk goed gezet op de website, nix
mis
met de foto).  Eerste indruk: snelle studenten website, waar een aantal mensen
hopen big bugs te gaan verdienen aan hun website.

En ja hoor: een gratis Internet-provider met veel MB's, pop-mail, en alles wat
je wil om op Internet te surfen. Met meteen linken naar interessante websites:

De eerste onderwerp van de linkenlijst is ENTERTAINMENT (met als
omschryving:sex, drank, drugs, diversen). Dus effe klikken. Dat belooft veel
goeds: de subcategorieen van Enterttainment zijn o.a. SEX, DRANK & DRUGS,
DIERENTUINEN, HUMOR. De categorie SEX kent de meeste linken (68), DIERENTUINEN
slechts 11. Gelukkig ziet de eerste indruk er nog steeds goed uit. SEX heeft
subcategorien over sexadvies, dating, sexproblemen, foto's, video's, amateur.
Dus klikken we op de subcategorie DRANK/DRUGS (36 linken) -- subcategorie
COFFEESHOPS (3 linken). Dat was dus een teleurstelling. Terug naar de HOMEPAGE
en kijken wat de voorwaarden voor deze gratis service is.

Niet te vinden. Dan maar de aanmeldklik. Die brengt me naar 5 STAPPEN NAAR
GRATIS INTERNET.

Stap 4:

Vertel ons iets over je interessegebieden zodat we weten wat we je zoal aan
studenten informatie kunnen aanbieden.

Nou, dat weten ze toch al: CARRIERE, DIERENTUINEN EN COFFEESHOPS (uh, en een
beetje amateur-sex-problemen, het liefst zonder plug-ins).

Hou toch op met die gratis.....

En je HTML achtergrondplaatje is te bewonderen op de archief site op een
vriendelijkere manier:
http://www.dvxs.nl/~skwot/2000/Jan/0048.html

Ik ben zelf de pechvogel die als enige is geabonneerd is (als controle) op de
digest (verzamelde krakenmail) en moest mijn mailprogramma opnieuw
installeren,
omdat jouw HTML de hele digest had gef*ckt. Gelukkig ben ik dus de enige
abonnee op de digest, want ik kan er nog om lachen)

The feathers of a phoenix can be used to adorn a staff of healing,
and have many other healing, and magic uses.
Eyes, beak, and talons often can be sold for 5,000 gold pieces or
more. Of course, many cultures consider it a bad omen or taboo
violation to kill a phoenix. Note: phoenixes use many spells.

http://www.dvxs.nl/~phoenix/links