ontruimen vw. zg. brandgevaar

From: Rieneke de Groot (r.h.degroot@student.utwente.nl)
Date: 01/23/00

Bedankt voor jullie reaxies. Ixal ze uitprinten en ze doorpasen aan de bewoners van het bewuste pand (ze hebben geen internet).
Alvorens er verder op in te gaan zal ik eerst bij hun wat meer informatie inwinnen hoe de huidige situatie nu eigenlijk is.
Ik geloof dat de eigenaar (gemeente) op eigen houtje (zonder brandweer) het pand wou komen controleren op brandgevaar (!).
Wat natuurlijk never nooit niet door gaat.
Meer details volgen later.

Feddo