Fwd: BoardRoom: kalenderpanden

From: webmaster@dwars.org
Date: 01/25/00

Dit verscheen op de website van DWARS als reactie op de
entrepotdokflyer die gepost was. Kennelijk iemand die het concept
totaalstrijd beter moet leren kennen

>Time: Mon, 24-Jan-2000 16:44:19 GMT     IP: 24.132.29.105
>
>Kalenderpanden.
>Natuurlijk, de kalenderpanden moeten blijven, vind ik ook. en
>daar wil ik ook best de straat voor op. Maar als ik dan het
>pamfletje lees dat gemaakt is om mij en anderen daartoe te
>motiverren, dan twijfel ik daar wel weer over. Is het nu echt
>nodig om McDonalds overal de schuld van te geven, ook als ze er
>een keer echt niks mee te maken hebben? En waarom moeten mensen
>met een Melkertbaan een veeg uit de pan krijgen ('onbetaalde
> [...]
lokatie. Groet van Joris

Reacties op http://www.dwars.org/discussie

           ++++ STOP THE EXECUTION OF MUMIA ABU-JAMAL! ++++
    ++++ if you agree copy these 3 sentences in your own sig ++++
++++ more info: http://www.xs4all.nl/~tank/spg-l/sigaction.htm ++++