Re: open brief/ krantenadvertentie om het Entrepotdok te steunen

From: Rudeboy (crass@dds.nl)
Date: 01/26/00

Voor de trouw lezers onder ons is dit msichien een andere variatie (ik ga
het in iedergeval doen)

dan heeft trouw voor u een een uniek aanbod
(bla bla bla)
voor 25,- gulden kunt u een advertentie 1 kollom breed en 25mm hoog plaatsen
(blaat blaat speciale pagina blaat blaat)
nadere informatie 020-5626270

cheers rudeboy

Rudeboy
Skins 'n' Punks (united) Against Racism