Katshuis (Arnhem)

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 01/29/00

Katshuis (Arnhem) bedreigt

Mochten we *Leutscher* vergeten (doen we niet, maar dat komt nog later...),
de arnhemse advocaat van Leutscher kunnen we *onmogelijk* vergeten.

Edwin Brands is begonnen aan zijn nieuwe project:
het Katshuis (19 jaar gekraakt, en dus het *oudste* kraakpand van Arnhem,
nee, nee, niet van Nederland) wordt bedreigt door ene Wiebe Gerritsma, en
zijn advocaat is Brands.

Al jaren *de* ontruimingsadvocaat van Arnhem, in huurkwesties en versus
kraakpanden. Brands weet niet van ophouden, en houdt ons bezig...
Ondanks de zweet op zijn voorhoofd en zijn breedgeschouderde begeleider,
"is een zaak - een zaak".

Kortom: binnenkort meer nieuws over de ontwikkelingen rond het Katshuis te
Arnhem.  Wat weet ik nou van Wiebe Gerritsma, okay: Brands en het Katshuis
zelve ken ik meer dan me lief is. Dus dit is een alvast een melding. Meer
info volgt ongetwyfeld.