[TNoH] (was Re: kortgeding Kogllaan)

From: Amro Bank (amro@tuig.net)
Date: 01/29/00

Op Sat, 29 Jan 2000 08:41:13 +0100, schreef je:

>Uit het Utrechts Nieuwsblad van vandaag

<knip>

>AMRO> kun je over deze mailinglijst nog wat vertellen over het verloop van
>jullie kort geding?

Ja,he zeg. Dan zit jij de UN uittespellen en dan moet ik dat
ellenlange stuk overtypen omdat dat om de een of andere reden niet in
de internet-editie van de UN zit.

Maar goed: Ultrakorte samenvatting kort geding TNoH

Sos Dierendorp probeerde de rechter ervan te overtuigen dat de krakers
( wij :) echt weg moesten en wapperde met het bewijs (een brief van de
gemeente) dat ze echt konden beginnen als ze tenminste de mogelijkheid
kregen om aanpassingen aan de gebouwen te doen.
En wij wapperden vrolijk terug met een brief van de gemeente Zeist
waarin gesteld word dat onder de huidig omstandigheden en gezien de
plannen van Sos Dd de gemeente vestiging van Sos Dd op het terrein
simpelweg niet toestaat.

Vervolgens trekt onze advo de brief waarmee SosDd mee wappert in
twijfel omdat "Het ziet eruit als knip- en plakwerk" , dan vraagt-ie
om het orgineel. Dat is er dan niet, dat ligt nog thuis bij daniel van
leeuwen. Een hoop blabla. Uiteindelijk stelt de rechter "als ik op 1
april het terrein aan u overdraag, kunt u dan met het plan zoals u het
voor ogen staat beginnen?" en weer een hoop blabla.De rechter stelt de
vraag nog twee keer, krijgt weer een ontwijkend antwoord. En kapt dat
af met de opmerking dat-ie wel genoeg weet.

Uitspraak 10 februari.

Nee, het is nog niet afgelopen.

De volgende dag,gister dus, staat er in de krant dat de gemeente Zeist
er bijna 100% zeker van is dat de brief die SosDd hanteerde niet door
hun verstuurd is. Aanstaande woensdag komt de gemeente Zeist met een
officieel standpunt naar buiten.
Aanleiding voor ons om aangifte te doen van valsheid in geschrifte.

Hoe dit allemaal voor ons gaat aflopen is nog onduidelijk. Ook of we
nu een betere kans maken in het kort geding is nog maar de vraag. Maar
door dit gepruts is de geloofwaardigheid van SosDd sterk aangetas. Het
spoedeisend belang was voornamelijk gebaseerd op die vervalste brief.

groetjes Amro

>Denk toch wel dat ik zometeen ga spijbelen en naar A'dam aftaai

C U There :)

--
Killsigg The Hysterian says: