Excuses

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 03/09/00

Excuses,

Zo'n 70 mensen (de helft van de krakenmaillijst) zullen het voorgaande
bericht missen in hun mailbox.

Dat komt omdat ik eigenhandig ingegrepen heb en de mailqueu op deze server
heb leeggespoeld om verdere rampen te voorkomen.

Helaas was de server toen al vanaf ca. 19.38 uur ( dus al tot 00.20 = 5
uur) bezig het Internet vol te gooien met het bericht over de Jacob
Obrechtstraat.

Toen was dus nog maar 70 * 1,5 mb (105 mb) reeds verstuurd. Gelukkig heb ik
alsnog de overige mail kunnen verwijderen.

Excuses voor mensen die gedurende de avond de server niet hebben kunnen
bereiken.

Wie het bericht wil lezen kan terecht in het archief:

http://atlantis.dvxs.nl/~skwot/2000/Mar/0030.html

(dat is inclusief de f*cking shiit gotverd*mmese TIF attachment)

Zo, toch nog FFF gescholden ;-)

phoenix
ps: ik ben niet van plan om een ontvangstlimitiet in te stellen en reken
erop dat mensen eerst vragen hoe en of ze een attachment aan de lijst
kunnen sturen (niet dus, maar er zijn wel oplossingen...)