pure onkunde(zonder attach.)

From: jvandep (jvandep@dds.nl)
Date: 03/09/00

Hallo beste kraaklijstlezers,

Ik heb gisteren zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben ,een erg groot
attachement gestuurd. Ik had niet zo in de gaten dat dit voor veel mensen
een wel erg groot probleem opleverde. Ik zal het niet meer doen en zo, maar
misschien moet de beheerder zo'n anti-spam ding inbouwen, zodat dit niet
meer gebeurd(vrijwillig of niet)
Maar goed, nu ik de gevolgen ken, kan ik natuurlijk wel nog bij minder
symphatieke adressen m'n mail droppen
De groeten
jvandep