sausages, bacon and spam, without the spam

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 03/09/00

Hoi,
Ik heb dat jong al stevig z'n oren gewassen en het spijt hem oprecht. Het
ging om een foto van de herkraak van de Jacob Obrecht, die jullie al ergens
anders gezien hebben. Misschien moetíe eens naar de ASCII om te leren hoe je
je eigen website maakt. In ieder geval lijkt het erop dat de kraakgroep de
Pijp nu ook geleerd heeft wat het begrip 'spam' betekent.
SPAM!SPAM!SPAM!SPAM!SPAM!SPAM! (zoals gezongen door een groep Noormannen in
een kantine, in een historische sketch van Monty Python)
groet,
S.