more sausages, bacon and spam with spam

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 03/09/00

Oh en bij de weg,
er is erg weinig respons in de kantine-discussie, maar voor de
geinteresseerde soli-groepertjes: ik heb op een unieke plek in de
Amsterdamse binnenstad een politiek-cultureel centrum ontdekt! Het staat aan
het Kleine Gartmanplantsoen en heet de Balie. Staat ook erg open voor de
maatschappij enz., alleen is het publiek nogal kouwe kak en zijn de
bierprijzen mijn ultieme argument om er bijna nooit te komen. Ik geloof dat
het vroeger, in een grijs ver verleden, zelfs gekraakt was, maar daarna zal
het wel in handen zijn gevallen van een soort Gilde-achtig zelfwerkzaam iets
ofzo....
Groet,