Fw: tijdelijke vrijstelling garage tot 1 juli?!?

From: GJ (gjwest@dds.nl)
Date: 03/16/00

Hoi krakers van de Filmacademie,

Vorige week had ik naar wethouder Hans Weevers (Bouwen/Wonen) een e-mail
gestuurd ivm de verlening van een tijdelijke parkeervergunning voor de
gekraakte garage op Overtoom 116. In zijn antwoord schrijft hij
dat jullie "wel een gunstige uitstraling hebben". Fijn he, die sympatieke
wethouders!

Groet,

GJ

ps, dit bericht is ge-cc't naar de krakenmaillijst.