Hotmail

From: wouxter (wouxter@dds.nl)
Date: 03/23/00

Beste Boyd, en anderen die de Hotmail discussie volgen,

Hier een reactie van de schrijver van het stukje waarop je reageerde. Ik heb
dat stuk geschreven als aanzet tot discussie over Hotmail. Zoals je ook zelf
zegt is Microsoft 'fout' en Hotmail is EIGENDOM van Microsoft en daarmee ook
een produkt van dit klote bedrijf. Ik zet in mijn stukje uiteen waarom ik
het gebruik van hotmail verwerpelijk en 'fout' vind en eindig met een
axie-oproep, alleen suf in de ruimte lullen, dat is niets voor mij, en niets
voor de springstof.
In de eerste instantie was ik blij dat je reageerde, maar toen ik je reaxie
las was dat snel afgelopen. Je reageert namelijk absoluut niet inhoudelijk,
maar bent meer bezig je positie als beheerder te etaleren. In plaats van in
te gaan op wat ik schrijf heb je het over emailgebruikers die geen verstand
hebben van het een en ander en bedrijven die er niets aan kunnen doen dat ze
over worden genomen. Dat laatste is onzin, je kunt zelf bepalen wat je wilt,
je bent geen duffe volgeling van welk bedrijf dan ook.
Om mensen bewust te maken is deze spem-campagne juist op poten gezet, je
hebt duidelijk niet echt een idee van wat dit inhoudt, de 'spems' zijn zeer
informatief en gericht op bewustwording. Zo heeft bijvoorbeeld Onkruit
vergaat niet! (onderdeel van de door jou geroemde vredesbeweging) haar email
adres veranderd. Niet na doodgespemt te worden of 'geintimideerd', maar na
er met 'ons' over gepraat te hebben; wat je schrijft klopt dus niet.
Je geeft uitgebreid je mening, maar wilt geen discussie op gang brengen
op de mailinglijst; ik heb mijn stukje niet geschreven om daar met jou en
een biertje over te kletsen, maar juist om bewustwording op gang te brengen
en discussie los te krijgen. Niet om moraliserend toegesproken te worden;
'dit gaat echt te ver', 'dit kan ik echt niet toestaan'.
Als dit al te ver gaat is het openbreken van de deur van een leegstaand pand
zeker helemaal een doodzonde?

wouxter

--

Springstof: Weekblad van de Utregse explosieve opruiingsdienst

K o p ij                : Maandag 14:00 - 17:00 op Lauwerecht 55
Telefono                : 030-2715483
Fax                     : 030-2721532
Conto corrente postale  : 5188096 t.n.v. Springstof (Pezzenti) Utrecht
Smalto                  : springstof@antenna.nl
OS                      : http://www.nl.linux.org
WWW                     : http://www.antenna.nl/springstof
GPG-key                 : http://www.antenna.nl/springstof/sprstfgpg.txt