Kraken-post: Faq 0van2

Faq 0van2

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 05 Apr 2001 00:59 uur

Faq 0van2

In aanvulling op de eind maart herplaatse FAQ komen twee nieuwe
hoofdstukken. Voordat ik ze tot officiele onderdelen verhef graag
reacties, correcties en aanvullingen aan mij.

Ik stuur ze na dit bericht elk deel apart, omdat ze twee totaal
verschillende onderwerpen bevatten.

Het eerste hoofdstuk (deel 6 in het geheel) gaat over de echt gestelde
vragen op de lijst. Juridische vragen speelden in de afgelopen maand de
boventoon. De aanzet tot dit deel is dan ook nogal juridemisch.

Het doel ervan is typisch faq:
elke maand ontvangen abonnees het om (opnieuw) te kunnen raadplegen. Het
is per email door iedereen op te vragen zodat de vraag niet opnieuw
gesteld hoeft te worden op de lijst.

Deel 7 is weer typisch gezeik. Het gaat over Netenketen, Anonimiteit en
Privacy en Virinale ziektes. Maar het is naar ik hoop een aardige korte
samenvatting om mensen die toch nog onwennig zijn krachtig verder op weg
te helpen.

Okay. Reacties gaan aan mijn, maar de faq hebben voortdurend het woord
zelfregulatie en zelfbepaling. Dus als je het ergens anders heen wil
sturen moet je dat vooral niet laten.

grts
phoenix