Kraken-post: Fwd: kraken van een pand

Fwd: kraken van een pand

From: squatter (squatter@dds.nl)
Date: 08 Apr 2001 21:29 uur

Eentje ter leering ende vermaak.
reaktie op squat!net (naar ik aanneem)
O.

---------- Forwarded Message ----------
Subject: kraken van een pand
Date: Sun, 8 Apr 2001 18:37:54 +0200
From: "Postelmans Rosie" <rosie.vermeeren@skynet.be>

Mijn dochter zal binnenkort tijdelijk in Amsterdam komen wonen. Zij zoekt een
woning. Toevallig ben ik op uw site terechtgekomen en krijg ik hier alle
mogelijke informatie over het kraken van woningen en panden. Ik kon mijn ogen
niet geloven toen ik dit allemaal las. Wat een onzin , wat een wetteloosheid .
In plaats van bladzijden vol te schrijven over al die onzin zou je beter je
luie kont heffen, de handen uit de mouwen steken en werken. Dan hoef je niet
te kraken maar kan je een woning kopen of huren. . Bende laaghartige
profiteurs. Het is door al dat soort gespuis dat alleen maar zijn hand kan
open houden om te krijgen ,dat uw land naar de kl... gaat. Walgelijk volkje.

--

-------------------------------------------------------------- afmelden kan via: kraken-post-unsubscribe@dvxs.nl opnieuw aanmelden: kraken-post-subscribe@dvxs.nl info: http://kraken.dvxs.nl archief: http://skwot.dvxs.nl autonoom centraal krakenverzamelpunt: http://squat.net <sponsor> http://radar.squat.net </sponzer>