Kraken-post: Re: Oproep

Re: Oproep

From: Fierman (fierman@dds.nl)
Date: 09 Apr 2001 17:41 uur

----- Original Message -----
> hallo,
>
> op www.matriots.com/polinco staat een extreem-rechts forum. Samen met een
stel andere
> anarchisten/communisten ben ik bezig de sfeer daar compleet te verzieken.
> Bij deze de oproep ook mee te werken en alle nazi's het leven zuur te
maken.

> David Kunz

ach....
wel es op nl.politiek (nieuwsgroep) gekeken?
Dit soort lui vind je wel op meer plekken. positief hier is tenminste nog
dat ze op hun eigen stek blijven plakken.
Ernstiger is bijvoorbeeld het forum van http://www.wol.nl waar de discussies
steeds ziekerer vormen beginnen aan te nemen.. Ernstiger omdat dit een
'gewoon' forum is op een normale webstek, waar ook 'normale 'mensen komen..
Misschien is het handiger om wat viezeriken daar van gezonde repliek te
dienen, ipv te verzanden in een flamewar op een nazi webstek.

doei, Fierman