Kraken-post: <off topic> haagse hulp nodig

<off topic> haagse hulp nodig

From: KaleKnar (crass@dds.nl)
Date: 15 Apr 2001 16:20 uur

hoi, ik vroeg me af of iemand wist hoe ik vanuit amsterdam de
raadsverslagen van de haagse gemeenteraad boven water ken krijgen, ik ben
op zoek naar de vragen die groenlinks heeft gesteld over de scholieren
rellen van 6 december 1999 en alles anders dat verband houdt met deze zaak
i.v.m. rechtzaak openbare geweldpleging.
(ook knipsels uit de plaatselijke media zijn welkom)

alvast bedankt
j.

proud member of:
Amsterdam Bootboy Crew