Kraken-post: De ouwe doos: Bolo'bolo

De ouwe doos: Bolo'bolo

From: Amro Bank (amro@tuig.nl)
Date: 20 Apr 2001 00:26 uur

hoi,

Ik ben opzoek naar het boekje Bolo'bolo. Het is uitgegeven door Ravijn
en mischien is het nog na te bestellen maar daar heb ik eigenlijk geen
zin :) Want dit is de tweede of derde keer dat het uit m'n boekenkast
is verdwenen :( Erg vervelend, ik had juist iets multimediaas
verzonnen met de symbolen.

De symbolen (asa'pili) zijn wel terug te vinden op interknetter maar
alleen met portugese uitleg. De meeste teksten van het boek zijn
trouwens wel te vinden in het engels,duits en pools.
In Zwitserland zijn 'ze' trouwens een onderkomen voor een Bolo aan het
bouwen.

Als iemand het boekje heeft slingeren of weet waar ik de
symboolverklaring van het net kan plukken dan kan je me erg blij
maken;

A.B.

Amro