Kraken-post: Re: Wildkraken van de afgelopen weken.

Re: Wildkraken van de afgelopen weken.

From: A.Beekman (A.Beekman4@chello.nl)
Date: 27 Apr 2001 19:55 uur

kan iemand iets meer vertellen over de huidige kraak aan de Borneostraat?
Ik" woon" daar om de hoek (slooppand)Heb de ontruiming Zeeburgerpad "van
zeer nabij" meegemaakt.Gemeente maakt er een potje van.
Koopt panden op voor f 200.000 van part.eigenaar(s)
SLOOPT ze niet maar knapt ze op en verkoopt ze dan
voor f 250.000 per etage (Delistraat).Gemeente zegt
dat 1 eigenaar het pand niet wil afstoten maar volgens mij is dit een smoes
om de sloophuur (adm.kosten +watergeld) uit te stellen.Ondertussen schuiven
ze te hoge huren op voor panden in erbarmelijke staat=geen
onderhoud. Keer op keer worden de sloop uitgesteld:in totaal 4 jaar.What can
we do??
meisje 55