Kraken-post: genua

genua

From: Tabe Kooistra (tabe@ozgurluk.xs4all.nl)
Date: 16 Aug 2001 01:30 uur

Hoi Meensen,

Mijn update on Genua,

Betrouwbaarheid nul ofcource

Er worden nog 15 mensen vermist. Er zijn ondertussen 2 mensen dood terug
gevonden. 1 is de bekende vrouw met de gebroken nek en daarnaast nog
een vrouw(?) die dood is aangetroffen op een strand.

Ik weet niet of er getuigen zijn qua daadwerkelijk in de handen van de
smeris te zijn gesignaleerd. Ik ga niet voor sensatie.

Verder schijnt er nog een persoon door een traangasgranaat in de borst
te zijn geraakt en nog steeds in coma te liggen.

We moeten de waarheid boven tafel zien te krijgen!
Tabe