Kraken-post: Re: info vraag riedijkproductions

Re: info vraag riedijkproductions

From: Erik (faijer@xs4all.nl)
Date: 02 Feb 2001 01:17 uur

> Mij lijkt, als je een dergelijk bericht op de mailinglist kunt plaatsen ,
> je ook best een zogenaamde anti-kraak-site op het net zou moeten kunnen
> opzoeken.... niet waar? Een flauwe grap dus.... Trouwens zou
> anti-kraken-post@dvxs ook bestaan? Een nog flauwere grap....

http://www.riedijkproductions.com zoekt gewoon een anti-kraak lokatie voor
een feesie ->
<en dit staat er ondermeer op hun site >

"Riedijk Productions is based in Amsterdam (The Netherlands) and specialized
in organizing parties, congresses and other special events, travel, etc.
For more information about parties and our other activities browse please this site.
You can find the list of parties in {HYPERLINK "events.htm"}events and if you want to make sure that you can get
in, order your {HYPERLINK "tickets.htm"}tickets now."