Kraken-post: Re: S wammerdamstaartje

Re: S wammerdamstaartje

From: ivo@wagenstraat.squat.net
Date: 05 Feb 2001 20:31 uur

wat mij betreft gaat het gezwam over dat swammerdamstaartje nu echt te ver! Los van de vraag of mensen behoefte hebben aan al dat gezweef en gekwakzalver zie ik in de verste verte niet waar dit een raakvlak heeft met de nederlandse huisvestingspolitiek, wat mij betreft de essentie van deze lijst!
Wie elkaar homeopathische meeltjes wil toesturen mag dat van mij doen, met aura's en handopleggende en grasetende beste bedoelingen, maar dan niet via de kraken-mail-lijst graag!