Kraken-post: Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekken"

Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekken"

From: KaleKnar (crass@dds.nl)
Date: 10 Feb 2001 18:14 uur

>Stond inderdaad op de voorpagina van het Parool... Van die mogelijkheid had
>ik nog nooit gehoord. Wat is een clubhuis? Moeten we dan eerst een club
>worden? Lijkt me een optie waar we het met Cohen eens over moeten hebben...
>S.

dat word gratis vrankrijk t-shirts uitdelen, anders ken je nooit hard maken
dat al die mensen bij de club horen.........
of mischien lidmaatschap kaarten met nn-nummers?

J.

J.
Skins 'n' Punks (united) Against Racism

             -Anger, Hate, Aggro, Rage-
http://welcome.to/skanarchy or
http://huizen.dds.nl/~crass (banner free)
            Violence on bikes: join BikeWars.
        hardcore distruction derby in amsterdam:
http://huizen.dds.nl/~bikewars
http://come.to/bikewars

Terra-ist action all over the land, to stop the lunacy the rich they have
planned.