Kraken-post: Re: Antw: Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekke

Re: Antw: Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekke

From: squatter (squatter@dds.nl)
Date: 13 Feb 2001 08:30 uur

> Hoe
> links ben je nog als je met de architect van de nieuwe 'vreemdelingen'-wet
> gaat praten?

Met iemand praten wil nog niet zeggen dat je het met hem eens bent. Het niet meer
praten met eenieder met wie je het flink oneens bent, is in mijn ogen wel een
heel rare definitie van 'links'. Niet meer praten is vaak geen politiek en kan
dus in mijn ogen weinig met politiek links te maken hebben.

O.