Kraken-post: Re: LD over tomaten aktie

Re: LD over tomaten aktie

From: Hanz Wave (hanzwave@dds.nl)
Date: 14 Feb 2001 17:30 uur

Hebben jullie meer info over deze zaak?
Ik ben met name benieuwd wat de argumenten zijn tegen tijdelijke
verhuur aan "buitenlandse studenten"
Verder , wat zijn de garanties voor de betrouwbaarheid van de toezeggingen
van de eigenaar? Bekend is, nemalijk, dat als iets gekraakt is, er altijd
velerlei goede voornemens blijken te bestaan.
en wat is precies de betrokkenheid van politieke types?
thanx.