Kraken-post: Re: Fwd: re: etc etc...

Re: Fwd: re: etc etc...

From: idfx@dds.nl
Date: 16 Feb 2001 15:11 uur

Who is not (completely) with us, is against us?
Tuurlijk ben ik niet voor het huidig/enig asielbeleid, dat valt ook niet op te maken uit m'n tekst.

het is wel zo, dat deze discussie (hier) zinloos is, en het is
ook een feit dat Job niet (geheel) verandwoordelijk is voor het asielbeleid.
Hier kan je ook niemand voor verandwoordlijk stellen, dat er een asielbeleid
nodig is, is helaas een feit, maar dat kan je beter verklaren uit
geschiedkundig/maatschappelijk oogpunt, er zijn nou eenmaal grenzen, en
er is nou eenmaal armoede & elende in de wereld.
Om een politicus hiervoor verandwoordelijk te stellen is struisvogelpolitiek

bakoenin <bakoenin@yahoo.com>

> lees ik nou hieruit dat je een voorstander bent van
> het huidige asielbeleid ??

kraken-post-unsu> >