Kraken-post: Dinsdag ontruimingen in Amsterdam

Dinsdag ontruimingen in Amsterdam

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 17 Feb 2001 16:07 uur

Helaas rest ons weinig tijd voor discussies met een hoog moraline-gehalte en
komt de weerbarstige realiteit weer op de voordeuren bonken... Volgens de
geruchten wordt er aanstaande dinsdag weer eens een serie kraakpanden
ontruimd in de hoofdstad. Mij is niet bekend om welke panden het allemaal
precies gaat, bij deze dus de oproep aan iedereen om te vertellen wat er
allemaal ontruimd gaat worden.

Panden die vrij zeker ontruimd gaan worden:
Van Ostadestraat 311
Karthuizerstraat
President Kennedylaan
Wee 't Wee

Panden waarvan het mij niet duidelijk is wat de situatie is (zoiets als
artikel 429 maar een kort geding tegen de staat wat nog loopt):
Hotel Groot (Grootmoeder) aan de Herengracht
Martelaarsgracht
Bloemgracht
En.. en... en...
Meer informatie gewenst, vooral ook voor de arrestantengroep!