Kraken-post: Re: Fw: Dinsdag ontruimingen in Amsterdam

Re: Fw: Dinsdag ontruimingen in Amsterdam

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 18 Feb 2001 12:47 uur

At 23:58 17-02-01 +0100, you wrote:
>And with all the ME in town, what's the story with the kantine?
>Seems like it's a possibility.
>
>(Sorry - ik kan nederlands praten en lezen maar ik kan't helemaal
>niet schrijven :-)

Dat laatste is anders een volledig foutloze zin, dus het valt best mee.

Ik denk dat het met de kantine nog wel even losloopt, er zijn althans nog
steeds gesprekken gaande (overigens niet rechtstreeks met Cohen, maar met
een vertegenwoordiger). Het lijkt me wel erg bot als maandag opeens het
laatste gesprek zou zijn en dinsdag ontruiming... Dat duurt dus
waarschijnlijk nog wat langer, maar wees alert: let op alarm en berichten op
deze lijst.
S.