Kraken-post: Stedelijke vergadering

Stedelijke vergadering

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 19 Feb 2001 12:39 uur

Het wordt weer druk in de hoofdstad deze week: er wordt ook nog eens
gemobiliseerd voor een stedelijke vergadering over de situatie rond de
kantine. Vraag voor tijd en plaats via de bekende onbekende kanalen...
Het wordt een zeer belangrijke vergadering, omdat de bargroep verslag zal
doen van de stand van zaken bij de gesprekken met de gemeente. Van de kant
van de gemeente wordt er stevig haast gemaakt... Komt dus massaal om mee te
denken hoe we hier uit komen.

Hier wil ik naar aanleiding van de vorige vergaderingen nog een persoonlijke
noot aan toevoegen. De laatste keren vond ik het namelijk zwaar klote gaan,
en naar mijn herinnering hoeft dat niet persé zo te zijn. De voor de hand
liggende dingen dus: enigzins op tijd komen zodat het niet anderhalf uur
later begint dan aangekondigd, niet dronken zijn (!), geen blaffende honden,
alsjeblieft goed LUISTEREN naar wat er gezegd wordt zodat de discussie niet
de hele tijd in kringetjes blijft draaien. Af en toe een grap vind ik ook
leuk, maar het hoeft geen eindeloos gemeelbal te worden. En last but not
least: een beetje opbouwende houding meebrengen graag. Okee, er is verschil
van mening over de te volgen lijn, maar als mensen alleen maar komen om de
bargroep af te zijken dan ga ik ook vervelend doen en eindigen we met
dezelfde kutsfeer als vorige keer. Kritiek: okee, verschil van mening: okee,
gezijk: niet okee. Dus.