Kraken-post: broedplaatsen

broedplaatsen

From: Gerda Bosman (gbosman@xs4all.nl)
Date: 20 Feb 2001 03:30 uur

Nogmaals ter controle, ik kreeg 'm zelf niet binnen

Beste mensen,

Voor inspreektijd in een raadsvergadering heb ik wat info nodig. Er is wel
haast bij, donderdag moet ik het stuk af hebben.
Mijn vraag is:
In welke gemeenten zijn er onderzoeken gedaan naar (kunstenaars-)
broedplaatsen, naar de waarde van die plaatsen niet alleen voor de
kunstenaars zelf maar ook voor de stad.
Als je hier informatie over hebt graag (hoeft niet geheel compleet):
Stad, plaats, funcie van de plek, in opdracht van wie, welke
onderzoeksbureaus, conclusies.

DANK!!!!!