Kraken-post: Re: Behandeling arrestanten Van Ostadestraat

Re: Behandeling arrestanten Van Ostadestraat

From: wolfling (wolfling@disinfo.net)
Date: 22 Feb 2001 01:11 uur

> From: schuurman
> Subject: Behandeling arrestanten Van Ostadestraat
>
> De mensen die gisteren werden opgepakt bij de ontruiming van de Van
> Ostadestraat zijn daarbij tamelijk grof behandeld door de bratra. De zeven
> mensen die in het pand zijn aangetroffen werden op de tweede verdieping bij
> elkaar gebracht, waar ze in een rij tegen de muur moesten staan met hun
> handen in hun nek. Vervolgens werden hun benen uit elkaar geschopt. De drie
> aanwezige vrouwen werden door mannelijke agenten gefouilleerd. Spullen die
> [...]

volgende keer bij geweldloze acties/ geweldloos verzet bij ontruimingen
misschien weer eens (betrouwbare) pers binnen uitnodigen?
uiteraard dan voorzien van perskaart en evt. (foto/)camera of opname
apparatuur...

ik heb geen idee hoeveel dat tegenwoordig nog uithaalt tegen dit soort
eikels.
en of er zowiezo bij de pers nog mensen geinteresseerd zijn in geweldloze
activiteiten.

als ik het goed begrijp is de amsterdamse smeris ondanks alle mooie
reclamespotjes en "keurige" uitstraling voor de cameras en de winkelende
yup, nog gewoon hetzelfde zooitje willekeurig bij elkaar geraapte sadisten
en criminelen. zo gauw ze hun kans schoon zien.

--