Kraken-post: Re: bullshit

Re: bullshit

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 19 Sep 2001 20:24 uur

At 17:31 19-09-01 +0200, you wrote:
>Voordat er hier een discussie los brand over wat dingesdamus nou wel en
>niet gezegd heeft wil ik alle mensen die hierin geinterreseerd zijn
>verwijzen naar de ongetwijfeld talloze sites en messageboards e.d. over dit
>onderwerp.
>Dit is GVD de krakenmailijst,moderator:do yer job!

Pffft... Als je nou even een beetje beter oplet had je geweten dat die
eindeloe discussie allang is afgelopen, met een simpel en doeltreffend
berichtje dat Jerry van een of andere site heeft geplukt.
Wat stel je je trouwens voor dat een moderator in dit geval zou moeten doen?
Deze lijst blijkt zich grotendeels zelf wel te reguleren, het nivo en de
onderwerpen komen nog steeds overeen met de gesprekken aan de bar in het
kraakcafé.