Kraken-post: Re: wettelijk gebla in een andere taal, verzoek

Re: wettelijk gebla in een andere taal, verzoek

From: Oscar (oscarvrij@spray.no)
Date: 25 Sep 2001 18:52 uur

Het gaat me niet om kraakhandleidingen want voorzover
die online staan zijn ze me bekend. Het verzoek is gericht op juristenblabla in
het frans, duits of engels en dan met name over de belangrijkste wetgeving dus
art 138 en 429sexies en 't restant leegstandswet. Ook journalistieke produkten
zijn van weinig belang.

En mensen die ergens een kraakhandleiding online zetten: geef het effe door
aan webnl@squat.net zodat er een link kan komen vanaf squat.net/kraakhandleiding

eenieder bedankt voor de tips tot zover.

Oscar